Subject: FW: Information visit to Estonia on the Single Market for Services - Survey to Point of Single Contact
From: "Kai Kallas" <[email-masked]>
To: "Kristel Kaasik" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 11:57:53 +0300

From: Kai Kallas
Sent: Friday, August 1, 2025 11:55 AM
To: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Riho Kerge <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Meelis Sääsk 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Annaliisa Kenppi 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Õie-Mari Aasmäe 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kai Eisenberg 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Information visit to Estonia on the Single Market for 
Services - Survey to Point of Single Contact
Importance: High

Tere

Jõudsime RIA-s järeldusele, et küsimustik käsitleb riigiportaali eesti.ee 
(sh ettevõtja digivärav), mistõttu anname vastused RIA personaalriigi 
osakonna nimel, kelle vastutusalasse kogu ärivaldkond kuulub.
Lisaks täpsustame, et vastuste koostamisel ja statistika esitamisel oleme 
arvesse võtnud ka e-residente, kelle tegevus hõlmab piiriüleseid teenuseid.

Tervitades

Kai Kallas
Personaalriigi osakonna juhataja
+372 5568 2254
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigi Infosüsteemi Amet
Pärnu mnt 139a, Tallinn 15169
 <http://www.ria.ee/> www.ria.ee

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.

From: Svetlana Štšur - MKM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tuesday, 29. July 2025 at 10:36
To: Riho Kerge <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Meelis Sääsk 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marie Allikmaa - MKM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Tiina Kruusimägi - MKM 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Külliki 
Lugenberg - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: Vs: Information visit to Estonia on the Single Market for 
Services - Survey to Point of Single Contact

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere,

Palun vastake Euroopa kontrollikoja (ECA) ühtse kontaktpunkti küsimustikule 
esimesel võimalusel. Kuigi tähtaeg on 20. august, oleks viisakas varem 
reageerida - ECA on meie vastuseid juba mõnda aega oodanud.

Head
Svetlana

  _____

Saatja: Sven Koelling <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 28. juuli 2025 16:57
Adressaat: Meelis.Saask <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Külliki Lugenberg - MKM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Svetlana Štšur - MKM 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Radostina Simeonova 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Armin Hosp 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Information visit to Estonia on the Single Market for Services - 
Survey to Point of Single Contact

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Dear Meelis,

from 26 to 28 March 2025, we conducted an information visit to Estonia on 
the topic of the Single Market for Services (Directive 2006/123/EC). The 
visit was part of our audit of the management of the Single Market for 
Services by the European Commission.

Following our visits to Member States, we launched in June 2025 a survey of 
all Points of Single Contact (Article 6 of Directive 2006/123/EC) using the 
EU Survey tool. We noticed that we have not received a reply from the 
Estonian Point of Single contact which is managed by RIA.

As we intend to publish the results of the survey in our oncoming special 
report for all 27 EU Member States, we would be very grateful if you could 
reply to the survey questions which you find in the attached questionnaire. 
Please send us the replies by Wednesday 20 August 2025 at the latest.

If you have any further questions, please contact either me or one of my 
colleagues in copy.

Thank you very much for your cooperation and kind regards,

Sven

Sven Koelling
Senior Administrator - Chamber 4 Directorate - Regulation of markets and 
competitive economy
12, rue Alcide De Gasperi - L-1615 Luxembourg
Office: K3.3.40 - T: +352 4398-45468 - F: +352 4398-46468 - M: +352691557468
eca.europa.eu <https://www.eca.europa.eu/en>
  　 Please consider the environment before printing this email